ח"כ רוטמן: "ח"כ גנאים הראה לימינה ותקווה חדשה שלו יש אידאולוגיה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ רוטמן: "ח"כ גנאים הראה לימינה ותקווה חדשה שלו יש אידאולוגיה"

    ח"כ שמחה רוטמן תקף בחריפות בריאיון ל"מהדורה המרכזית" את חברי ימינה ותקווה חדשה שהפילו את החוק להסדרת ההתיישבות הצעירה ביו"ש, אל מול ח"כ גנאים שהצביע בעד חוק בניגוד לקואליציה

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על רקע הפלת חוק ההסדרה להתיישבות הצעירה על ידי ימינה ותקווה חדשה היום במליאת הכנסת, "בנט שהיה ממובילי המאבק הזה ערק לצד השני, נמאס לו מהתיקו במשחק אז הוא נתן גול עצמי".

    רוטמן תקף את התנהלות הרופסת של "הימנים" בקואליציה, "חברי ימינה ותקווה חדשה חסרי חוליות בשדרה הצביעו נגד החוק בגלל משמעת קואליציונית, שבאותו הזמן ח"כ גנאים הצביע נגד הקואליציה בגלל הקמת בית חולים בסחנין, אז למרצ, לרע"מ ולמשותפת יש אידאולוגיה אבל לימינה ותקווה חדשה אין אידאולוגיה".

    רוטמן הבהיר כי העדפות בתקציב הם ברורות לשמאל בפער ענק, "כדרכם של אמירות אנשי ימינה אפשר להניח שהם אמירות לא נכונות, הממשלה הזאת ממשיכה בחתולים יותר מאשר בגרעינים התורניים, ואילו סדרי העדיפויות, מרצ חוגגים ובצדק. גם רפורמות שהם התחילו כימניות הפכו לרפורמות שמאלניות כמו ברגולציה".

    רוטמן תקף את ההסדר לעבריינים בנגב על פני המתיישבים, "זאת ממשלת שמאל על מלא. חוק החשמל שנמצא בדיונים, מסדיר חשמל לעברייני בנייה שפעלו ללא כל רשות וסמכות, אבל לאנשים חלוצים שממשלת ישראל שלחה אותם בשליחותה ולא יקבלו חשמל ומים. כי רע"מ דואגת למצביעים שלה ולא ימינה ותקווה חדשה לא דואגים לבוחרים שלהם".



    0 תגובות